søndag den 12. juli 2009

20 om mig..


På opfordring er jeg også med her, selvom der nok er en del spørgsmål der ikke er så relevante..

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Dankort, kørekort, nøgler og telefon.

2. Favorit make-up mærke: æhhh.. pas?

3. Favorit blomst: Er ikke decideret en rigtig blomst, men franske liljer.

4. Yndlingstøjbutik: Superdry

5. Favorit parfume: Escape af Calvin Klein. Som min dejlige kæreste fandt til mig igen, selvom den vist nok er udgået..

6. Høje hæle eller flade sko: Flade sko - ellers bliver jeg for høj..

7. Får du gode karakterer? Baseret på min indsats ja, men set på hele karakterskalaen, så nej.

8:Yndlingsfarver: Rød og sort

9. Drikker du energidrikke? Nææ.. er snart lang tid siden jeg sidst har drukket en.

10. Drikker du ofte juice? Det sker da. For det meste ryger det i en smoothie.

11. Kan du lide at svømme? Svømme, dykke.. you name it - vand er lige mig!!

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Næ, kun hvis vi er ude at spise.

13. Yndlingscreme: Igen, PAS!!

14. Vil du gerne giftes en dag? Ja sgu da!

15. Bliver du nemt sur? Nææ, men hvis jeg føler mig trampet på, så bliver jeg sur.

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? Næ, de skal ud af skabet.. hov nej, det var skeletterne. Så nej, sker ikke så tit.

17. Har du nogle forbier? Rotter.. og så lidt højder, men det er blevet bedre..

18. Bider du negle? Nix

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Ikke så vidt jeg kan huske..

20. Drikker du kaffe? Ja!!

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt li den med de høje hæle og højden, ha ha :)

    SvarSlet