mandag den 6. juli 2009

Første fisketur på Susåen

Så var tiden endelig kommet - det var nu snøren skulle i vandet i Susåen, da jeg har fået meldt mig ind i fiskeklubben og har fået adgang til 3 stræk af Susåen. Planen var at vi skulle ud til broen ved Skelby, men her var der allerede 4-5 andre der havde indfundet sig, så vi blev hurtigt enige om at finde et andet sted.

Så efter en kort tur, smed vi bilen i vejsiden og fandt et godt stykke, lidt uden for min yndlingslandsby, Holløse. Stangen blev hurtigt rigget til og så kom snøren i vandet.



Jeg fiskede i et par timer, mens solen langsomt gik ned bag træerne på den anden side af åen.


Desværre gav turen ingen fisk, men viste lidt af hvad det er at fiske på Susåen, og i åer i al almindelighed, da jeg aldrig før har fisket i åer af denne størrelse. Men det er bestemt ikke sidste gang at jeg indfinder mig ved bredden af Susåen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar